Hallelulja vad BRA!!!

Amanda ÄGER! Shit vad BRA hon var med "Hallelulja" GRYMT mycket bättre än orginalet om ni frågar mig! Hon är som gjort för den låten! Jag får rysningar bara jag tänker på hennes framträdande i Fredags, och det tåras i ögonen när jag tänker på de stående ovationerna hon fick.... Amanda har varit en favorit hos mig ända sedan auditon, hon har en grym och annorlunda röst, dock är jag lite tveksam till om jag verkligen vill att hon vinner, för nog är det ändå som så att det går så MYCKET BÄTTRE för de deltagarna som kommer på typ andra och tredje eller fjärde än för de som vinner... jag menar hur mycket hör vi av den rödhårige krulltoppen som vann över Darin??? och Agnes? och Markus Fagervall???? Det är ju trots allt väldigt mycket Danny, Måns och Ola i radion.....

              image463

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0