Hos oss...

Har precis fixat till en liten julgrupp att ha på soffbordet, samt lite hyacinter att ha här och var, älskar doften av hyacinter, det är jul för mig...
Tänkte bjussa på lite bilder från vårt hem...

image488

Julgruppen jag snickrade ihop för en stund sedan...

image489

Ett av fönstren i vårt  "finrum"...

image490

Detta tomterep måste jag bara få visa upp! En släkting från Danmark hade detta som "hobby", hon har stickat alla tomtarna själv, samt målat ansikte och fixat andra detaljer. Detta är min absoluta favorit julsak, jag älskar tomterepet!

image491

Kommentarer
Postat av: Charming man

Längtar du efter julen? :)

2007-12-17 @ 15:07:55
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Fridah

ha en jättefin dag :)

2007-12-17 @ 15:10:33
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: me75

Svar till Charming man:
Ja, jag längtar, gör inte du det? Julen är ju bara så mysig... :)

Fridah:
Tack så mycket :) Hoppas att du också har en fin dag..

2007-12-17 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0