Nästa måndag är det julafton...

Total frånvaro av mig på bloggen här i helgen, MEN, har sååå mycket att göra och darlingen har hållt sig hemma, så man har prioriterat honom lite också...

I fredags efter jobb var jag och darlingen på Väla för hans julklappsinköp, och i lördags jobbade jag och sen kom A&T och E&L över och vi kollade film och käka gottor...

Igår hade vi sovmorgon.. så skönt, vaknade inte förrän 8, sen åkte jag och köpte färska frallor och vi hade en gemensam frulle. Sen var det dags att hämta julgranen, vi har det alltför bra med det, grannen odlar ädelgranar och det är bara för oss att gå ut och ta en, eller 2 om vi vill...
Sen var det lite allmänt fix här hemma för mig, och TVÄTT.... Darlingen och en snickare höll på med att isolera ett biutrymme. Vid 16 tiden fick jag ett ryck och åkte till Väla (igen), och hittade jul och nyårsklädsel till mig, några små julklappar att komplettera med,samt till darlingen, kan säga att det var länge sedan jag varit såå nöjd med en shoppingrunda...

Idag är jag ledig, så jag ska fortsätta med tvätt och annat småfix, och ikväll åker nog granen in.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0