Fler timmar önskas...

Åhh vad mycket jag har att stå i! Önskar att dygnet hade fler timmar ibland.. Ska fixa lite kvällsmat snart till mig och darlingen, sedan sticker jag iväg och tränar... Hoppas på uteträning, det var så mysigt, med havet som bakgrund, men det hänger regn i luften så förmodligen blir det till att svettas inne...

Vad blir det till middag då? Giter inte "möga" ner hela köket så jag kör potatismos och korv, glamoröst...  Käkade faktiskt ute igår pga tidsbrist, då jag och darlingen hade tid hos kiropraktikern, och inte skulle vara hemma innan 19,30. känns inte så kul att börja laga mat vid den tiden..

Nä, jag kanske hinner att vika lite sånger till D&J´s bröllop.....   See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0