Goodmorning everybody!

Sköna härliga helg!! Släppte ut hästarna för en stund sedan och då upptäckte jag att mördarsninglarna även hittat in i stallet, så det var fram med saxen och ge sig ut på en "mördarrunda". Det var riktigt skönt, känner mig lite bakis idag, trots att jag inte drack en droppe igår, det är något som darlingen borde känna av, det blev ju några öl, och ännu fler wiskey för hans del. Får väl se hur han mår, ska snart väcka honom, han ska ju iväg och jobba.....

Tur att man har lite avstånd till grannarna, annars hade dom nog undrat, där jag gick i mina gummistövlar och t-shirt, håret som stod på ända, och med saxen i högsta hugg, hmmmm, som sagt, tur man har lite avstånd....

Dags att väcka darlingen....                  See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0