Inte sugen

alls på party..., vilket det är idag, festival, blääää, detta JÄVLA väder kan göra en tokig!!!!
Vi är bjudna till H&C, sen om vi hamnar på festivalen det får vi se, annars blir det i morgon, men vafaan, jag känner INTE för att festa 2 dagar i rad!!! Åhh, jag vill bara skrika rakt ut! Och darlingen kan inte förstå mig, han säger bara att det är taskigt att inte komma när man e bjuden, ahhh, dessutom finns det vissa personer där som jag ABSOLUT INTE klickar med, folk som tror att dom är mer än någon annan, bläää. Dessutom jobbar T i morgon så hon ska inte festa, KUL, mitt bästa festsällskap. Fan vad detta inlägget blev negativt, men det e så jag känner för tillfället.....

Nä, jag får väl sudda bort min sura min och gå och klä på mig och fixa till mig och trolla fram mitt allra bästa partyhumör......
image17Skål alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0