Jag är helt tom i huvudet...

Har lärt upp 2 tjejer på jobb, på 2 helt olika område, men de var duktiga, så det ska nog gå bra! Tog en sväng om solariet också, vill ju ha lite färg på kroppen inför D&J`s bröllop......Där somnade jag gott, det tog nog inte 1 min, sedan vaknade jag av att det var kallt.... Jag behöver semester!!!!!

Nu är i alla fall mina åtagande inför bröllopet avklarat, T har skrivit så fint på placeringskorten, jag har vikt våra sånger, och i gårkväll pillade jag med servettdekorationen, snurrade 2 varv med pärlor, och fäste, det blev hur fint som helst, som en servettring...

Idag är det träning som står på schemat, T hämtar, och nu ska jag nog förbereda lite kvällsmat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0