Kväll..

Nu e det äntligen kväll och denna dagen är snart slut, var med min bror på väla för att hitta lite snygga kläder till honom, och det blev det, typ 2 skjortor och 2 t-shirts på cubus och 2 långärmade tröjor, varav 1 stickad och 1 i bomull på MQ, och minsann om inte jag hittade SKOR till min klänning, och 1 topp typ farfars tröja på MQ.
Åter till skorna.. Är liite tveksam, men ska prova med klänningen på och verkligen känna efter om det känns ok. Hittade dem i den sista skoaffären som jag tittade i, och 300 kr känns väl ok, men inte om jag bara ska ha dem 1 ggr.
Jag har ju lite bredare fötter än normalt, så det kanske kommer att se "dingt" ut??? Well, vi får se, men jag HOPPAS...

Sweet dreams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0