Mätt och "däst"

Har varit på CG och handlat, sedan blev det till att fixa mat, hade ju bara käkat frukost! Blev latmansmiddag idag, köpte färdiggrillade spareribs och potatisgratäng att värma och vitlöksbaguette till, mums, fast både jag och darlingen föredrar egengrillade ribs, och min potatisgratäng, som enligt darlingen är 100 gånger godare.... Men vi var hungriga och det gick fort, både att göra och att äta.
Nu har han slocknat i soffan framför Nakna pistolen, och jag får väl ta itu med lite tvätt. Tyvärr går det inte att hänga ut, och min torkställning håller på att brista! Har kört en massa maskiner i helgen, så man får undan, har bara ignorerat tvätten, ibland orkar man bara inte, speciellt inte när regnet öser ner.....

Nä, nu e det hög tid att stryka lite....... trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0