Min födelsedag...

var lyckad, jättefina presenter, god mat och trevligt sällskap. När jag kom hem från jobb, stod det 10 röda rosor på köksbordet från min darling, gulligt!

Sedan damp gästerna in, en efter en... och jag fick bland annat en ny dammsugare, presentkort på både väla och ikea, pengar och en massa annat smått och gott... Och en massa fina blommor!

Alla tyckte maten var jättegod, och det var ju kul att höra, har ju ändå lagt ned några timmar på det hela, och jag bjöd på; Marinerade kycklingspett i 2 olika smaker, pastasallad, grönsallad med massa gott i, 2 st dressingar, olivbaguett, soltorkade tomatbaguett, smör och bröd. Efter blev det kladdkaka och kaffe!

Det är verkligen KUL att få gäster, men gud vad man stressar, och fixar och donar inför ett kalas, sedan har man att göra hela dagen efteråt också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0