Söndag....

Gäller att slappa ordentligt idag, har en hel vecka full med aktiviteter som måste göras, bla jobb och träning, strykning är också ett måste... Nästa gång jag kan slappa, och jag ska göra det ordentligt är nästa söndag.... Suck!

Har precis tagit en härlig dusch efter träningen, det var väl duktigt att träna en söndag, men imorgon kan jag inte, så det fick bli i dag...
Ska snart klä mig och sedan bege mig till Statoil och tvätta min bil, darlingen tyckte att jag skulle svamptvätta den själv, men nejdå, inte på min enda lediga dag på 2 veckor, det e ju lika jobbigt som en hel arbetsdag... Det får räcka med att jag dammsuger och städar den invändigt, för det kan man ju inte göra i en maskin på Statoil... tyvärr!, men kanske i framtiden???

Nä, nu ut och njuta av att SOLEN skiner, tror inte att jag sett den på 2, 3 veckor.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0