Trötta mig!!!!

Försöker beställa skor från La Redoute, det bara strular hela tiden. Ska logga in mig som ny kund, och vilket användarnamn jag än väljer, så är de upptagna, lyckades ändå tillslut, MEN efter många om och men, så kunde de inte behandla min order pga tillfälligt fel.... Åhh morr, jag blir så trött!!!!

Är färdig med placeringskorten, plus att jag har skrivit ut sången som är i från mig och min sambo, blev hur fint som helst, ska bara vika den snyggt och försegla med klistermärken med 2 guldringar som ligger i kors.. jättefint blir det!
Klänningen jag beställde kom i går, hmm jag går och funderar på om jag ska behålla den, men det lutar åt det hållet, hittade skor på LR som jag försöker beställa, grejen är det att de kan levereras den dagen det är bröllop, vad gör jag om de inte passar??? Eller är försenade??? Hemska tanke... då får jag gå barfota... Någon som vet om storlekarna är tillförlitliga på LR? Nåja, får hoppas på det bästa!

Nu dusch, och sedan sängen... ska jobba i morgon!
image14
Skulle kunna funka...

Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0