Bästa jullåten!?

Sitter här och faktiskt längtar till julen... Nu hade jag dock tänkt och fördriva tiden men att ladda hem lite schyssta jullåtar, för att bränna den ultimata julskivan, med massa härliga jullåtar på...
Vad händer???? Total black out... så nu är min uppmaning till DIG som läser detta, SNÄLLA lista lite schyssta jullåtar till mig, please... MEN inte de på absolute christmas, för den har jag redan.....

Min favvo är Wham med last christmas..... Så... do your thing och tipsa om julmusik....

                                       image442

Ps.... Tror faktiskt att jag lottar ut en liiiiten, men ack så god vinst till en av tipsarna, så.. tipsa på, och glöm ej att lämna mailadress så jag kan höra av mig till just dig om du vinner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0