Beautiful sunday.

Igår kväll var det riktigt mysigt. Vi åt på en mexikansk restaurang och sen såg vi Solstorm, med bla Persbrandt. Den var sådär..., inte den bästa film jag sett, men ej heller den sämsta, skulle nog ändå ge den en 3:a i betyg. Övriga sällskapet gillade den inte alls.....

Har precis haft en riktigt härlig söndagsfrulle, med färska frallor, kaffe och morgontidningen, och det slår mig... skönt att slippa vakna bakis...
Har mycket att fixa idag, vi ska väl tillbringa hela soliga dagen utomhus och fixa på gården, man har ju hur mycket som helst att fixa hela tiden....
Och så vill jag hinna förbereda matsalen, för imorgon drar jag igång med måleriet.... Det måste bli färdigt till darlingens födelsedag!!!! Vill även hinna med att fixa i gardroben... Flytta några hyllor och en byrå..., det ska nog bli bra... köpte fler förvaringsboxar på IKEA igår till alla skor med, så mycket snyggare att ha dom i + att dom inte blir dammiga....

Som vanligt.. så mycket att göra, och så liten tid....   See ya!

Ps.. ha en riktigt skön söndag, och har du fint väder, så passa på och njut, gå ut i solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0