Mys i soffan...

Har precis ätit kvällsmat och duschat, sitter nu insvept i ett gosigt täcke och läser mina favvobloggar och bloggar lite själv. Snart ska soffan intagas och det ska bara superslappas, för jag har en rätt så hektisk helg framförmig....

Fredag börjar med jobb, sen frissan, hem, fixa kvällsmat och 19.00 kommer D&J för att gratta darlingen i efterskott, blir lite mys med glögg och tillbehör...
Lördag ska jag vara i Höganäs 7,30 för ett litet uppdrag, hemma ca 12,30 försöka vila lite... 17,00 ska vi vara hos Mamma och hennes sambo för kalkonmiddag... Hmmm, kom på att jag lovat fixa desserten, den får jag fixa i morgon..
Söndag.... jobba igen! Julskyltning i stan och det betyder full rulle hela dagen.....

Vila kan man göra när man blir pensionär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0