Planer för framtiden...

Har lite tankar och funderingar om livet i framtiden... Hur kommer mitt liv se ut om kanske 1 år??? Det är det ingen som kan säga, och ingen vet svaret, inte ens jag själv...

Har lite planer som kanske kan ändra livet drastiskt. Hmmm... vad dillar hon om, tänker ni! Ska hon flytta?, ska hon säga upp sig?, eller vad är tanken???

Detta är något som jag kommer att återkomma till i bloggen, när jag känner för att dela med mig av detta.


Dags att planera kvällsmaten... skala potatis, typ det värsta som finns, så boring!!!! Jag är sugen på fisk, så darlingen får väl ha pannbiff ist... Shit vad jag skämmer bort honom!!!
BTW... snart helg... T tycket att vi skulle äta wokat och dricka vin, ingen dålig idé alls.....

                              image428

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0