Fredag i morgon....

Det är FAB! Är ledig i helgen, och ska fira lilla E´s 4:e födelsedag, och på lördag är det PARTY!!! Bjudna till C&G för att sedan bege sig vidare ut i natten..., hoppas att jag hinner med lite sol imorgon också, har sååå mycket att göra på jobb, som vanligt en fredag....
Annat jag tänkte hinna med i helgen är en shoppingtur till Väla, måste hitta något nytt att ha på mig, och så skulle jag vilja hinna titta på lite bilar, gå ju i byta-bil-tankar för tillfället...., gillar inte min  stora klumpiga V70! Trädgården är också i stort behov att lite uppfräschning...

Så mycket att göra, så liten tid...

image409image410image411image412image413

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0