Gardiner...

Tänk vad lite gardiner kan ställa till med.... ??? undrar ni säkert nu... Jo, så här är det.. Köpte nya skitsnygga gardiner igår till vårt finrum / matsal. Tanken är att innan de kommer upp, så vill jag måla om där + sätta typ panel i taket, för nu är det vitmålad strukturtapet mellan bjälkarna, och det är not so nice... I alla fall, darlingen och jag pratade om detta igår, och detta kommer förhoppningsvis vara klart INNAN hans födelsedag i november! Hade varit kul att visa upp lite förändring för släkt och vänner..

Dessutom är vi helt eniga om att soffan måste bort, och den uber fula Billybokhyllan. Den har jag total tröttnat på, kan vara för att darlingen har proppat den full med ALLA hans ca 500 DVD filmer... MÅSTE komma på ett nytt sätt att förvara dom på, jag HATAR att se alla dessa jävla DVD:er
Vi har bott här i snart 2 år, så nu börjar man bo in sig och känna efter hur man vill ha det...

Summan av kardemumman är alltså följande.... Måla om och förändra taket i finrum / matsal. Måla om och köpa nya möbler till tv-rummet... Allt detta bara pga av ett spontaninköp av gardiner.... förlåt...

                  image359

Gardinerna, och en läcker diskmedelspump att ha vid vasken istället för en superful diskmedelsflaska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0