Hiss och diss!!!

Måste bara DISSA Boxers kundservice... den suger häströv ren ut sagt!!! Inte kundvänliga för 5 öre, dessutom ska man behöva sitta och vänta över 20 min för att prata med någon.... BLÄÄÄÄ... Hoppas att jag aldrig behöver deras hjälp igen...

HISSA gör jag däremot  Halen´s kundtjänst, trevliga och vänliga och tillmötesgående... Samt ett annat postorderföretag (glömt vilket), lika trevliga och tillmötesgående där också...

Ett trevligt och vänligt bemötande är jätteviktigt, de lever på oss kunder och det är deras jobb att vara vänliga, tyvärr så gäller detta inte alla... Jag själv jobbar med kunder (dock ej över telefon), och jag vet hur viktigt det är att vara vänlig och ha ett trevligt sätt, samt att alltid ha ett leende på läpparna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0