Knack, knack på dörren....

Där står en äldre man med basker, känner inte igen honom, är inte en granne, han har inte kommit med bil... Hmmmm, hunden skäller och skäller, så jag väljer att öppna ett fönster för att höra vad han vill. Vet ni vad han hade på hjärtat?????


Han var från BIBELSTUDIERNAS VÄNNER... eller något liknande... Alltså.... hmmmm... ehh.. JAG ÄR INTE INTRESSERAD AV NÅGON JÄ@*A BIBEL!! I!! Och jag har INTE lust att stå och prata meningen med livet, och livets orättvisor, och defenitivt inte med HONOM!!
Tack och lov så knatade han vidare, dock med orden: vi kan kanske samtala om det här en annan dag, och så fick jag en bok jag kunde bläddra i.... Ehhh... NO WAY!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0