Körförbud!!!

Ibland blir jag så trött och besviken på mig själv och mitt totala ointresse för vissa saker, som tex det här med bilar... Idag fick jag ett brev ifrån vägverket... ahaa tänkte jag, dags att betala skatten. Ja, det var ju delvis rätt, men också ett meddelande om att jag hade KÖRFÖRBUD på biljävlen på grund av utebliven kontrollbesiktning... arrgh, jag blir bara tokig på mig själv ibland, men jag tyckte inte att det var längesedan alls som jag fick lappen om besiktning! Ett bevis på att tiden rinner iväg...
 Dessutom är jag van att besiktiga tidigt på våren då min förra bil hade en 1:a som sista siffran, och den bilen hade jag i ca 8 år! Inte konstigt att man  är vilse i pannkakan ibland...

                                               image358

Nu får min Volvo V70 2,5T vila ett par dagar... Hoppas darlingen kan fixa besiktning snabbt!!! Obs.. han har kontakter på bilprovningen, vilket kan vara till fördel ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0