Vilken blogg besöker du dagligen???

1) GIZMOLINAS! Den enda bloggen du behöver läsa! Massor med inspiration, tips och ideér, och vardagliga ting!
Skulle jag bara få läsa en, så blir det denna. Rekomenderas starkt!!!
2) PRINSESSANS DAGBOK, om Josefines liv i Norge, ibland lite enformig, men kollar in den varje dag ändå. Visste du förresten att Josefine och Anna-Stina (gizmolinas) är vänninor??? Något du som läsare lägger märke till.
3) EMELIE, tidigare OM SAKNAD, en systers kamp efter tsunamin, saknaden efter sin syster som hon miste, och hennes väg tillbaka...

Andra bloggtips är..
BLIXMAN, mest en fotoblogg, men jättehärliga bilder. Älskar hennes CUPCAKES, och söta RUDOLPH.
WEBKOCKEN, har börjat läsa den på sista tiden, en skåning som jobbar som brandman i Norrland, lite ovanligt med killbloggar..
MIJA`S VARDAG, var för mig innan ett måste varje dag, men nu tycker jag att den har blivit lite seg, men ändå läsvärd.

Oppsss... Höll ju på att glömma den galnaste av alla... NOSCARLETT (flyttad till tjejsaiten). Hon är  helt crazy, och man får sig ofta goda skratt... En helskön tjej som skriver om precis vad som helst! (ingen är för genant eller tråkigt)

En till som ploppade upp i mitt huvud är MISSMUM. Grät nästan när jag läste den första gången... handlar om ett jättelyckligt par, som väntar barn, och så förlorar hon sin älskade Ruzbeth i en bilolycka... Men hon kämpar vidare i livet, om än det är jobbigt, en väldigt rörande blogg.

Ett litet urplock av vad jag brukar läsa... Har DU något tips på bra bloggar???

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilka Jimmy Shoo boots är snyggast? 1 eller 2?
Rösta på min blogg! ;)

2007-10-24 @ 17:48:11
URL: http://Watch.blogg.se
Postat av: N R 1 2 6

jag gillar också blixman! :]

2007-10-24 @ 17:56:49
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0