Lite kinkig....

Är på lite dåligt humör... varför vet jag ej, bara lite små irriterad på ditten och datten. Lika bra och gå och lägga sig, och förhoppningsvis vakna på ett bättre, eller ett strålande humör i morgon....
Darlingen jobbar.... jag ÄR så TRÖTT på hans jobb!!! Jag önskar att han hade ett 7-16 jobb! Så man kunde leva lite normalt, hitta på saker tillsammans när man är ledig på eftermiddagar och kvällar, att äta kvällsmat tillsammans... Ja, ja... ni vet vad jag menar! Nu går jag och drar täcket över huvudet.............

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch då, hoppas att du känner dig bättre när du tittar fram ur täcket igen. Ibland känner man bara så helt enkelt! Ha en så bra kväll som möjligt!

2007-09-13 @ 19:30:38
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0