Smycken från Pilgrim..

Jag älskar som sagt smycken och klockor från danska Pilgrim... Högst på önskelistan står just nu en klocka från Pilgrim, som jag visat i tidigare inlägg... Och smyckena ska vi inte tala om... i just love it!

                          image212

Dom är så vackra!!! Just ett sådant här har jag fast i vitt! Sen har jag ett annat med mindre blommor åt andra hållet i denna färgen, och så ett annat liknandes detta fast i gul/grön nyans, tror jag att det var... och till det har jag även ett armband.. och så har jag en ring... osv, osv... Som jag sagt, I JUST LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag håller med dig. Pilgrims smycken är BÄST. Jag köper för det mesta pilgrims örhängen och ringar. Vill ha!!! Ha det bäst!

2007-09-01 @ 16:04:02
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0