Wassup?!

Hola amigos... Måste hissa våran praoelevs kommentar idag...
Vi stod och pratade om ditten och datten, då hon frågar mig hur gammal jag e... 32 svarade jag... Hon bara stirrade och så sa hon; jag trodde att du var typ runt 20....  TACK för den, you make my day!!!

Så idag hissar jag våran rara praoelev!!!

Vad ska jag då dissa????? Jo, det går inte att få tag i några mer vardagliga, lite tunnare piratbyxor/capribyxor längre... Jag kom på att för tillfället har jag bara ett par vita att ta med på resan, och de lär vara smutsiga efter 1 användning. Materialet på de som det går att få tag på nu är lite tjockare, mer som jeanstyg, och det vill jag inte ha, inte heller de av modellen träning som finns på sportaffären.... Får försöka med Väla i helgen!

Så jag dissar att det inte går att få tag på vettiga piratbyxor...

          image333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0