Feeling better...

Jisses vilken runda man åkte på igår då... Djävulsk magkatarr där inga piller i världen hjälpte...
Darlingen var så söt och tycket att vi skulle ta hem mat i stället för att gå på restaurang ( vi hade förlovningsdag), men jag kämpade på. Tycker inte att det är samma sak när man ska fira något att ta hem mat...

Nåväl... På restaurangen fick jag så jäkla ont i ryggen med, så när jag körde hem fick jag luta mig över ratten, och knäppa upp jackan för jag tyckte att den spände över ryggen! Väl hemma mådde jag illa och frös, så jag ringde min arbetskollega och undrade om hon kunde ta mitt pass idag, vilket hon kunde... Thank´s C!

Gjorde ont när jag stod, när jag låg, när jag gick, när jag strechade... Blääää...

Idag när jag pratade med min svärmor, så sa hon att har man kraftig magkatarr så går det över i ryggen, så där fick jag förklaringen....

Idag mår jag mycket bättre! Så skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0