Haircut tomorrow...

Åhhh.. äntligen! Dags att pilla sig till frisören, det är efterlängtat kan jag säga...
Har sparat ut mitt hår lite grann, så nu är det så risigt och rälit (skånskt uttryck). Tycker att Victoria Beckham har en riktigt nice frilla, så jag kan tänka mig något sådant...

Har kollat lite frisyrer på nätet och hittade dessa 3, som jag gillade mest om man ser till mängden hår som jag har tillgång till..

image626image627image628

Tror att det är självaste VB på de 2 sista bilderna...

Vad tycks???  Snygga frillor eller inte???
Let me know....

Kommentarer
Postat av: Ela

Själv gillar jag dom frisyrerna men är för feg för att klippa av håret till en sådan frisyr.. Tänk om man inte passar i den :oS.. Men som sagt, frisyren är skit fin..

2008-02-28 @ 18:36:45
URL: http://swirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0