Nöjd....

Ja..., det kan man säga att jag är just nu! Nöjd! Har varit hos frissan och fixat burret, köpt en god flarra vin på bolaget, och HEY.. jag fick VISA LEG!!!  då känner man sig ung och vacker.. hihihi. Köpt lite gott inför kvällen.. J&L kommer och förgyller fredagskvällen med ett besök, och då MÅSTE jag bjuda på något gott. Det blir varm smörgåstårta som bara är så himmelskt god (hönökaka med en fyllning på champinjoner, bacon, purjo och creme fraiche) och sallad till det. Till efterrätt slänger jag ihop en budda-stubbe med hallon... Hmmm.., tror minsann att jag kommer att dricka ett par Irish coffe också...

Det blir ett bra slut på en bra dag....

                                    image530

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0