Sommarlängtan...

När vinden viner runt knutarna som den gör nu, och när man känner sig trött och frusen som jag gör nu, så kan man inte annat än längta och drömma sig bort till varmare breddgrader...

image556

..tänk att få gå barfota på denna stranden....

image557

..eller ligga och slappa i denna hängmattan....

Hade jag haft obegränsat med pengar så hade jag banne mig bokat en resa - igår!!!

Bilderna kommer från Fritidsresor´s sida, och är tagna i Kambodja.... Om ni ska resa någonstans så kan jag verkligen rekomendera just Fritidsresor! (Har rest en del, och har allra bäst erfarenhet av Fr)

Kommentarer
Postat av: Ela

Tack för kommentaren.. Fast du har inte sett vårat gästrum och matrum.. Inte klara med dom ännu.. Vet inte riktigt vart jag vill göra med dom ännu, så de två rummen ser ut som soptippar.. All bråte står bara där.. Usch, måste ta tag i det.. Va skit man samlar på sig..

2008-01-31 @ 17:25:34
URL: http://swirl.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ja dom var mina favoriter också:))

2008-01-31 @ 17:28:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0