Tattoo sugen...

Om det inte hade varit för att jag redan har 2 st tatueringar på ryggen, 1 på skuldran och 1 i svanken, så skulle jag ha gjort änglavingar på hela ryggen! Så jäkla coolt... Har hitta en jättefin bild på internet som verkligen inspirerat mig...

                            image520

Fast dom skulle inte vara så "kompakta" som på bilden, lite mer luftiga, och inte heller så jättemörka...

Tankarna sätter alltid igång och snurrar när jag sett på Miami Inc. på 6:an på söndagskvällarna.. Riktigt duktiga grabbar och tjej för den delen. Kat Von D gör SÅÅÅ fina svartvita porträtt. Har du inte kollat in programet, så kan jag verkligen rekomendera detta.. Kanal 6, söndagar kl 19.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0