Hola! I´m here...

Sugig uppdatering av mig de sista dagarna, jag vet! Men vad ska man göra när dagarna flyger förbi i 190?? Har ju inte tid att sitta på arslet och plinka på tangenterna...

Nåväl... Valborg var riktigt lungt.. Käka på restaurang med goda vänner och sen körde vi en sväng till stan för att kolla läget, sen hem igen och i bingen runt elva, halv tolv!!!

1:a maj tog jag ett par girls med mig på sko-outlet (maj gadd vilken hysteri) och sen drog vi till Väla när vi ändå var ute och körde...
Där shoppades det loss må jag säga (jag som inte skulle ha något) och sen gottade vi oss med en mysig fika på Robert´s....

Igår jobbedag, och igår kväll blev det spontan grillkväll hos oss... Slutade med 10 pers!!! Men vi hade det JÄTTETREVLIGT, åt gott, drack gott och mådde gott...

Idag är jag gräsänka.. darlingen befinner sig på svensexa sen kl 7.30 imorse..., så ikväll är det "tjejkväll" med hunden som sällskap, vi ska äta snask och kolla på "tjejfilmer".... Hunden är en HAN, men ändå ;)

Nu ska jag kolla runt på mina "favvo" bloggar, sen blir det nog lite slö framför tv:n...

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig lördag!

/ L

2008-05-03 @ 15:33:53
URL: http://www.metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0