Sniff....sniff...

Grrrrr... nu e jag allt lite arg på mig själv..... tänkte ta en bloggpaus och återkomma till hösten, men vad händer??? Jo, abstinensen tar över!!! Och vad tog det mig?? Inte ens 10 jävla dagar....

Darrar lite med fingrarna på tangentbordet, likt en rökare på avväjning som trånar efter cigg eller en alkoholist som vill har mer brännvin, eller en koffeinberoende som trånar efter mer kaffe för att bli av med huvudvärken...

Nåja... I´m back! Lite mer mig! Lite djärvare! Lite mer PARTYPINGLA!!!

Nu kör vi........

image784

Kommentarer
Postat av: Mira

VÄLKOMMEN tillbaka!!! Skönt att höra att andra oxå misslyckas i att hålla sig undan härifrån!

Jag klarade dock bara två dar. =(

Underbart foto!!

PÖZZ

2008-05-28 @ 11:11:43
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0