The big bang!

Har ju sagt att det ska bli lite mer mig, lite fräckare och lite mer partypingla här på bloggen, och jag står för vad jag lovar, så nu ska jag "blotta" mig onödigt mycket... eller??

Fest i lördags.....
Mycket vin.....
Lång tråkig middag med div sånger....
Tal.....
Ännu mer tal....
Minsann, ännu ett tal....

3 tjejer tröttnar rejält och går ner en trappa för att gå ut och ta luft... jag sist ut och känner mig.. hmm akut fisnödig, och Bada BANG!

Här kunde allt vara frid och fröjd, men nejdå... ett litet förvånat kvinnohuvud tittar fram bakom dörren och säger: ja, man måste ju fisa någonstans... eller nåt i den stilen....

Sen flyr vi i värsta skrattanfallet ever med tårarna sprutandes........

Nobody´s perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0