Time to say goodbye......

Jepp!! Beslutet är taget!! Ganska lätt när inpirationen tryter, och tiden inte räcker till.......
MEN!!! Jag har fortfarande mina favoriter, som jag kommer att kika in till DAGLIGEN!! er kan jag ju inte släppa!

Jag försvinner inte helt. En kommentar här och en där.., ja ni kommer att märka att jag finns där ändå.... och ni kan fortfarande kommentera här.. Kommer att kolla ev kommentarer lite då och då, när jag ändå sitter framför skärmen...

Kommer kanske tillbaka när hösten knackar på dörren och den förhoppningsvis varma, sköna härliga sommaren är slut... Vem vet???

Tills dess... SKÖT OM ER! Ni vet vilka ni är, och ha en riktigt skön sommar... och som sagt, jag fortsätter att ha koll på ER!

TACK för denna tiden, och på återseende......... 

                                              
  image782


Pözz & kramizar / Partypinglan.....

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0