Tittut!! Här är jag...

Maj gadd vad tiden går.... Har varit helt frånvarande från bloggen sedan i fredags...

Lite update:

Lördag: Gick upp 05.30 åkte och jobbade... hemma 13.00 åt snabb lunch med darlingen, duscha och fixade till mig.. 15.30 lämnade hemmet för att möta upp arbetskamraterna på Knutpunkten för en trevlig eftermiddag & kväll... Vin, middag, ännu mer vin, färd över till Helsingör med mer vin och sedan tåget till Bakken där vi drack kannor med brandbil.... Åter mot Helsingbor när de stängde kl 24.00. Vart i stan ca 01.30 när vi gick till Harry´s för att shaka loss....
Kl 03.00 orkade jag inte mer utan åkte hem, stupade i säng ca 03.30...

Söndag: Vaknade ca 8.30!?!?  Vi åkte och köpte nybakade frallor och fikade hos svärföräldrarna, sen fixade jag och darlingen med poolen. Vid 15 tiden begav vi oss mot kullaberg och Nimis med vänner och hundar... Puh... (Näst intill bergsbestigning). Åter till svärföräldrarna för grillning och vin! Hemma 20.00, duschade och hoppade i säng, dödstrött!!!

Måndag: Jobba lååång dag, hem, rasta hun, laga middag, dusch och sen sängen (fortfarande trött efter helgen).

Jag kommer att lägga upp bilder senare i veckan...  Ville bara visa lite livstecken från mig!!!

I´ll be back!!

                                                                                             image773

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i tävlingen=)

2008-05-15 @ 18:49:12
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0